Texterna

jag har hade en tävling på min dayviews, och det va att man skulle skriva finaste och längsta texterna
men jag har typ inte kunnat välja, men jag tog wilma karlsson,jonna johansson och frida nilklasson´s texter :D
men asså ni andra som skrev, era texter är sjukt fina!

detta är wilmas text.

petra finaste alfredsson,
jag har inte känt dig så länge
men du är redan en av mina bästavänner . du är en av de få som jag vet att jag verkligen
kan lita på . du är så
fucking underbar .
jag tror inte att du
förstår hur jävla mycket
du betyder för mig , & hur mycket det betyder att du alltid
finns här för mig . jag har
mått dåligt , men bara att
veta att du finns vid min
sida har fått mig upp på
fötter igen . jag vill att du
ska veta att jag alltid
finns här för dig också , i
alla lägen . det är bara
att ringa eller smsa så
ska jag göra allt jag
kan för att få dig att
må bra . jag lovar
jag ställer alltid upp ,
& jag kommer aldrig
att svika dig . jag vill
aldrig förlora dig . för utan dig är jag ingenting .
du är mitt ljus , du lyser upp
min värld ,
du är min andra halva ,
du är den som får mig
att fortsätta kämpa ,
du är den jag lever för .
inga ord kan beskriva dig .
du & jag tills döden .
detta var ingen lång text .
jagvet , men jag tror inte
att jag måste skriva en långt
text för att du ska förstå :
ATT DU BETYDER
SERIÖST ALLTING
FÖR MIG & ATT JAG
ÄLSKAR DIG ÖVER
ALLT ANNAT PÅ
DENNA JORD .
DU ÄR LUFTEN JAG
ANDAS , DU ÄR
ANLEDNINGEN TILL ATT
JAG ÄR KVAR HÄR IDAG .
INGEN PETRA , INGEN WILMA .
puss

fridas text !




Petra Alfredsson ! <3

Okej vi har bara träffats en gång och har bara ett minne men va gör de, de kommer ju ändå att bli fler snart. edu är den som jag kan berätta allt till som jag kan lita på, som alltid finns där för mig när jag mår skit, du är underbar och du är en som tänker på alla dina vänner o de är de jag gillar med dig, aa de är ju inte ´bara de men en sak. kommer du ihåg på vision första gången vi träffades i verklingheten, jag bar rund dig där inne och vi hade skit kul tillsammas, så vi måste träffas snart, saknar dig otroligt. vi har inte känt varandra i ett år ens men de känns som mycket mer, vi vet redan så mycket om varandra när jag tänker på dig blir jag glad, när jag kramar dig blir jag varm, du är den som jag aldrig vill förlora, aldrig. du är en av mina allra bästa vänner och sånna vill man inte förlora, jag vill aldrig tappa kontakten med dig, de får inte bara hända, du är som ängel utan vingar. du får aldrig lämna mig för jag klarar mig inte utan dig vid min sida, du är som en syster för mig och kommer alltid att vara vad som än händer, du betyder allt och mycket mer och kommer alltdig att göra men jag vill artt du ska veta att jag älskar dig älskling !<3333333333333333333333333333333333



Jonnas text, hon vill inte att jag lägger upp bild.

Petra Alfredsson !

Det finns så mycket gott jag vill säga om dej ! ...
När jag hade det som svårast med alla mina prolem
Så var det du som kom och hjälpte mej
Du fanns alltid där för mej , jag behövde bara be om hjälp du hjälpte mej.
Vafan , skulle jag gjort utan dej petra?!
Du är så jävla mycket i mitt liv , jag skulle inte fungera utan du.
Det är du som ger mej näring och energin.
Det är du som har fått mej av gå vidare,
du som har fått mej att fatta att livet inte alltid är roligt & lätt att
livet har nergångar och tråkiga stunder.
Du har fått mej att må bra , och att
VILJA fortsätta att kämpa.
vafan skulle jag seriöst gjort utan dej lillasyster?
jag är ingenting utan dej ,
absolut INGENTING.. !
Du gör mina dagar till fucking underbara dagar,
alltid att få höra din röst ,
se dej i webben
det gör mej lycklig och glad .
Jag kan gråta floder innan jag ser dej eller hör din röst,
men sen när jag hört din röst / sett dej så..
kommer mitt leende fram bakom tårarna.
Jag ler när jag hör ditt namn.
Det är som om du har ristat in ditt namn på mitt hjärta,
det spelar ingen roll vad jag gör ,
du finns alltid med dej i mina tankar och i mitt blod.
Du gör mej lycklig babe ,
du gör mej glad ,
du gör mej stark.
Vi är två starka änglar tillsammans ,
som sitter och snackar skit om folk ,
skrattar och ha kul ,
tröstar och finns alltid för en.
Jag älskar dej mitt andra halva ,
du betyder enormt mycket för mej.
Du lillasyster jag kommer alltid finnas och ,
ta hand om dej ,
kommer aldrig skita i dej och trycka ner dej,
skulle mej aldrig falla in .
Jag hoppas jag betyder någonting för dej iallfall.
Och kommer att få vara din storasyster nu ,
och för alltid..
Vet du vem du är lik .. ?
världens mest finaste och underbaraste ängel som finns! <3
Du ska veta en sak ,
jag skulle kunna offra allt för dej ,
Skulle kunna köpa ett lyxhus , 102433465564767 st iphone .
Men du ska du veta , den här texten skrev jag inte bara till dej för att vara snäll,
jag vill att du ska verkligen läsa den , och
förstå hur jävla mycket du betyder för mej ..
Kanske inte blev perfekt för är grymt trött ..
Men du ska veta att du är MIN älskling ,
och jag älskar dej & saknar dej enormt mycket petra.
Kommer aldrig att glömma vad du sa i telefonen ,
" jag älskarey jonna glöm inte de puss "
Du är underbar gumman ..
älskar dej av hela mitt hjärta .. <3 !
Jag älskar min petra alfredsson<3
Petra Alfredsson+Jonna johansson= sant för alltid,
du och jag hand i hand livet ut älskling ! <3

P - Påhittig
E - Enormt gullig
T - Tänker snabbt
R - Rar
A -Annorlund(på ett bra sätt(a) )

A-Allvarligt sötast
L-eendet är finast
F-Fantastisk
R-olig
E-efterklock hihi
D-dunder super mega söt&snäll
S-snäll
S-snällast
O-otroligt duktig på allt
N-Nordens mesta underbaraste person .

Petra , jag älskar dej enromt mycket glöm aldrig det min finaste ängel på jorden.
Puss din jonna ! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0