ledig imorgon

har inte bloggat på några dagar men jag har inte kunna gå in på mig blogg :s sorry..

 men jag har typ inte gjort så mycket, mer än varit i skolan och kommit hem :)
 gick till skolan igår endå ..
& imorgon är jag ledig från skolan, för jag ska iväg någon stans :D
snart kommer mamma hem tror jag, och jag tror jag ska göra kola :)
har jag sakt att min undebara kusin är i Thailand just nu? men i alla fall så är hon där just nu, och på måndag är det bara en vecka kvar. För att de skulle vara där i 2 veckor.
 och så klart är min kusin så snäll och ska designa ett skal till min mobil ;)
 så får väll se om jag får ett (a) och så skulle hon kolla om de kunde hitta något till mig också vill ju också dit! här kan ni få en liten bild på min kusin :)

här är min fina kusin!





    



puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0