bästa dagen

har varit ledig idag från skolan, så då va jag med emma, sjuuuukt roooligt asså!
vi va med timmy & linus trorja de hette :$
jag fröös somfan kan man säga..
vi tvinga med de till torp, jag fick 3 kr av linus för att köpa energi dricka :D
sen va vi tvunga att ta  en jävla buss tillbaka för att emma skulle på träning, så tar vi fel xd
så vi åker runt i hela uddevalla, men det va as roligt, för jag garva ihjäl mig hela tiden & dt gjorde emma med xdd
SJUUUUUUK DAG!
när bussen åker så helt plötsligt så ligger emma på golvet ;)
hon hållde på att garva ihjäl sig xd
 
jag försökte förklara vad vi skulle få på våran skola, men det gick inte så bra (a)
jag kunde typ inte prata, skratta hela tiden :$
timmy och linus bah : hur kan man skratta så mycket :o
HAHAHHAHAHAHAHAHHAHA
linus: de måste vara övertrötta eller vara på jävligt bra humör !

dagen går bara inte att beskriva

emma vahtera jag älskar dig!

Kommentarer
Postat av: öh

vadå få på eran skola

2012-01-24 @ 18:16:29
Postat av: Emma ♥

hahahahahhaha, dagen va fan bääääääääääst , vi måste göra om det! älskar dej med Petra!!!

2012-01-27 @ 16:37:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0